מתקני תצוגה

שיווק באמצעות מתקני תצוגה מול שיווק באינטרנט

כיום שיווק ומיתוג עסק או חברה אינו מתבצע רק באמצעות שיווק באינטרנט וברשתות חברתיות, אלה – יכול להיות גם באמצעות מוצרים שונים ואביזרים שונים שיכולים לשמש כאמצעי לפרסום העסק או הארגון, ויכולים לתרום רבות לקידום מכירות ומיתוג החברה. אחת הדרכים היצירתיות ביותר לקידום מכירות היא – באמצעות מתקני תצוגה והצבתם בחנויות, בכנסים שונים או בכל מקום שהם יכולים לבלוט ולשרת את המטרה האמיתית של החברה. כיום קיימים סוגים ודגמים רבים של מתקני תצוגה, מתקני אלו הם הדרך היעילה ביותר להציג מוצרים לרוכשים פוטנציאלים.

חשיבות נראות בית העסק

כל בעל עסק יודע כי בעת עיצוב ומיתוג בית העסק, הינו צריך לקחת בחשבון את נושא התצוגה ונראות העסק שלו עוד הרבה לפני שהוא מתכנן שיווק באינטרנט, שהרי שיווק באינטרנט אומנם יכול להביא לקוחות לבית העסק, אך כאשר מדובר בעסק או בחנות שאינם נראים מושכים ומכרתיים – הם לא יפתו את הלקוחות לרכוש את מוצרי החברה. שהרי הוכח לא מעט שתצוגה נעימה ומזמינה מהווה מקדם מכירות מצוין לכל בית עסק.

יתרונות רבים במתקני תצוגה מזמינים

שיווק נעשה לגמרי עם העיניים, אנשים רוכשים מה שמוגש להם בצורה מהירה ויפה, שכך אם על גבי מתקני תצוגה בחלון הראווה או ליד הקופה הלקוח ייראה מוצרים זמינים לטעמו, למרות שהוא לא חשב מראש לרכוש את אותו מוצר הוא ימצא את עצמו נכנס לחנות, ובמידה וירגיש נינוח בחנות וההתמצאות שלו תהיה קלה וכמו כן על גבי מתקני תצוגה למיניהם יוצגו מוצרים בצורה מזמינה – הלקוח ירכוש אתם. אם הנכם מעוניינים לקדם מוצר מסוים, חשוב להגיש אותו על גבי מתקן תצוגה יוקרתי ובולט לעין.

היתרון הנוסף של מוצרי שיווק  המוצגים על מתקני תצוגה מזמינים – הוא בעובדה שהם מוצרים ממשיים ומוחשיים אשר ניתן לשלוף אותם בקלות מהמתקן ולרכוש אותם, בניגוד לפרסומת בעיתון או באינטרנט שהלקוח רואה אותה פעם אחת ואחר כך שוכח אותה, כאשר מדובר במוצר פרסום ממשי – הוא תמיד נמצא מול עיני הלקוח כאשר הוא נחשף לאותו מתקן.

מגוון סוגים של מתקני תצוגה

ישנם סוגים שונים של מתקני תצוגה החל ממתקני תצוגה לתכשיטים, לבגדים, מתקנים ריצפתים, שולחניים, תלויים, מדפים ועוד. החוכמה היא להתאים את מתקן התצוגה המתאים ביותר לכל מוצר כדי שיראה יוקרתי ומזמין לדוגמא: מתקן תצוגה לתכשיטים – ישנם מתקני תצוגה לתכשיטים אשר מציגים את התכשיטים לראווה בפני הקונה ומושכים את צומת ליבו, ושאת במקום לצפות בתכשיטים בתוך המגירות כפי שהיו מוצגים בעבר.

דוגמא נוספת: מתקני תצוגה שולחניים – שזהו מקדם מכירות מצוין לכל בית עסק, שהרי כולם מגיעים לדלפק הקופה בתום הרכישה הן אם זה בסופר או בחנות בגדים, שכך  זהו המקום המושלם להגדיל את המכירות העסק באמצעות הצגה של מוצרים נלווים הזמינים ללקוח.