מאגרי תמונות הן אחד הכלים החשובים ביותר לקופירייטרים לקבל השראה ולזרום למיצים היצירתיים שלהם.
עם זאת, בחירת מאגרי תמונות רלוונטית יכולה להיות משימה לא פשוטה. אז, במאמר זה, נדבר על דרכים לבחור את התמונות הטובות ביותר עבור פרויקט הכתיבה שלך.
מאגרי תמונות חשובים מאוד לקופירייטרים כדי שיוכלו לעצב תוכן. הם משמשים בהקשרים רבים כמו עיצוב אתרים ושיווק במדיה חברתית.
מאגרי תמונות זה בעצם מאגר תמונות זמינות לשימוש עתידי. בעולם השיווק הדיגיטלי, כל חברה עם אתר אינטרנט יכולה למצוא בקלות מאגרי תמונות המתאימה ביותר למותג או לנישה שלה באתרים כמו Dreamstime או Shutterstock.
כמו כן, חשוב לציין שמאגרי תמונות בחינם אינם זההים למאגרי תמונות בתשלום, שאותה ניתן לקבל רישיון ולמכור על ידי הצלמים עצמם, או למצוא אותה בנחלת הכלל כמו Creative Commons. רישיונות תמונה.
תמונה שווה אלף מילים וככל שיש לך יותר תמונות בארכיון התמונות שלך, כך התוכן שלך הופך להיות בעל ערך רב יותר לקהל.
צלמים שמחפשים לשווק את עבודתם באמצעות ארכיוני תמונות יכולים כעת להשתמש בבינה מלאכותית כדי לעזור להם למצוא את התמונות הנכונות לתיק העבודות והאתר שלהם.
מחפשים חברה לקידום אתרים? דברו איתנו>>>>
איך בוחרים מאגרי תמונות
מאמר זה יספק את המידע החיוני על איך לבחור מסדי נתונים של תמונות. זה גם יעזור לך לזהות באיזה סוג מסד נתונים של תמונות אתה צריך להשתמש עבור הפרויקט שלך.
מסדי נתונים של תמונות הם ספרייה דיגיטלית שמחזיקה תמונות רבות שניתן להשתמש בהן באתר האינטרנט שלך. הם מועילים להאיץ את תהליך העיצוב ויכולים לחסוך זמן מכיוון שיש להם מספר אינסופי של תמונות מאוחסנות בהם.
על מנת לבחור את מאגר התמונות הטוב ביותר, ישנם שלושה גורמים מרכזיים שעליך לזכור:
1) מה המטרה שלי בבחירת מאגר תמונות?
2) אילו סוגי תמונות אני צריך?
3) כמה זה עולה?