פלטפורמת המדיה החברתית הפופולרית ביותר בעולם היא אינסטגרם. יש לו יותר ממיליארד משתמשים פעילים. הפופולריות של אינסטגרם גדלה מיום ליום. זה היה חלק מהחיים שלנו בשנים האחרונות, וראינו איך זה השפיע על היבטים שונים של חיינו. בעבר, היינו צריכים לחכות שהמשפיענים שלנו יפרסמו את הפוסטים שלהם. עכשיו אנחנו יכולים לעשות את זה בעצמנו. אנחנו יכולים לכתוב, לערוך ולפרסם פוסט בלחיצה אחת בלבד. במאמר זה אראה לכם כיצד תוכלו להפוך למשפיענים באינסטגרם תוך זמן קצר.
אני כותב תוכן ועבדתי עם מותגים ומשפיענים ב-4 השנים האחרונות. אני מוצא שמשפיעים רבים אינם מודעים לעובדה שהם יכולים להצליח כמשפיעים אם הם הופכים למומחיים בנושא מסוים. הם צריכים להתמקד בזה, ללמוד על זה ולוודא שהם יודעים מה קורה בתעשייה.
עוד על שיווק משפיענים באינסטגרם באתר startell
אם אתה רוצה להיות משפיע, אתה צריך לחשוב על הדברים הבאים:
שיווק השפעה: זהו הצד השיווקי של שיווק משפיענים. אתה צריך לחשוב איך אתה יכול להגיע לאנשים חדשים ואיך תוכל לגרום להם להיות מודעים למותג שלך? על ידי היותם חלק מתוכנית השיווק של משפיענים, מותגים וסוכנויות עוזרים לכם בכמה דרכים. אתה הולך לקבל הרבה יותר חשיפה למותג שלך מאשר מה אם היית עושה את זה בעצמך. זה לא רק על בניית בסיס מעריצים אלא גם על הפיכתם למודעים למותג שלך, מה שיעזור להגדיל את המכירות עבור המוצר או השירות שלהם.
יצירת תוכן וכתיבה: יצירת תוכן היא עניין גדול בעולם שיווק המשפיענים. כולם רוצים להיות מסוגלים ליצור תוכן נהדר שאנשים יאהבו לקרוא, ולכן כדאי לשקול לקבל קצת עזרה. התחילו לעשות סיעור מוחות כבר עכשיו וקבלו רעיונות מקריאייטיבים אחרים שכבר הצליחו בתעשייה הזו. אינך רוצה להתחיל ליצור תוכן לבד, אחרת לעולם לא תוכל ליישם אותו כראוי בקמפיינים שלך.
יצירת וידאו: זה לא רק על וידאו אלא גם על אודיו! אם אתה משפיען עם מיקרופון ביד, תהיה לך הרבה עבודה לפניך בכל הנוגע לדאוג לכך . כדאי לא רק להצטייד במיקרופון אלא גם לכסות את המיקרופון ביד, כדי שלא יהיה דבר שייתפס בו. וכשאתם מתחילים בתעשייה הזו, אל תשכחו תאורה טובה וצילום תמונות לפוסטים שלכם. הכל עניין של יצירת איכות תוכן והסדרת הדברים בפעם הראשונה. אם אתה יכול לטפל בשלושת האלמנטים האלה, אתה תוודא שכולם יהיו מרוצים מהעבודה שלך ברגע שהם יראו אותה! מידע נוסף באתר Startell