כי זה העסק שלי!
אחרי שנעשה שימוש בתמונות לצרכי פרסום, הבינו אנשי המקצוע כי תמונות לבד זה לא מספיק. לא תמיד אנשים מתיחסים לתמונה שמופיעה, היא גם לא תמיד ברורה וממחישה.
במקום זה החל לצוץ בעולם השיווק סרט תדמית לעסק, ונעשה פופולרי יותר מיום ליום.
סרט תדמית לעסק
סרט תדמית לעסק הוא בעצם סרט שממחיש מסרים שונים. דרך הדמויות המאוירות או הצילומים ניתן להעביר נושאים שונים ללקוחות.
בעלי עסקים רבים כבר גילו את הכח הרב הטמון בתוך סרט תדמית לעסק, ולא מוותרים על האפשרות הזאת.
זה טוב להם בעולם העסקים כאשר רוצים להוכיח מי ומה הוא העסק שלי, הוא חשוב עבור הלקוחות כדי לחשוף אותם למסרים שיש לעסק להעביר, הוא מעולה כשיש לעסק מוצר חדש אותו הוא רוצה לשווק וחשוב לו להסביר בדיוק למה הוא נועד ומה מטרתו בכלל.
תחשבו על עסק כמו ארגמן חוויה בגן למשל – חנות המוכרת ריהוט גן וכיוצ"ב. ומה טוב מאשר מראה עיניים? בסרטון תדמית אפשר להעביר כמה וכמה חושים בעת ובעונה אחת – מה שמגדיל את החשק לרכוש אצל הצופים, במיוחד כאלו שכבר נמצאים ב State of mind של קנייה.
יתרונות סרט תדמית לעסק
- סרט תדמית לעסק מושך תמיד תשומת לב. אין מי שלא יתיחס לסרט שמוצג על המסך ממול.
- סרט תדמית לעסק הוא דבר מהנה, אנשים מסתכלים עליו בגלל שנחמד להם, וממילא המסר נקלט.
- סרט תדמית לעסק עובד על תת מודע. לקוחות נחשפים לסרט, מציצים בו תוך כדי ומיד נחרת במוחם תמונה או סמל. המסר של הדמויות ימשיך לחלחל בתוכם, והם יזכרו אותו גם אחרי שהסרט הסתיים.
- אפשר להציג סרט תדמית לעסק בכל סגנון שרוצים. עסק רציני יכול להציג סרט רציני ומחושב. עסק קליל יותר יכול לעשות שימוש בסרט עליז וצבעוני. אפשרויות הבצוע הם בלתי מוגבלים ולכן מתאימים לכלל בעלי העסקים.
מי עושה סרט תדמית לעסק
כדי להכין סרט תדמית לעסק לא לוקחים סיכון, היות וחשיבות הסרט רבה מאד כדאי להעזר במקצוענים. סרט אנימציה בונה את התדמית של העסק בעיני הלקוחות, חבל להרוס את הרושם החיובי בגלל סרט מאיכות גרועה.
לכן פונים אל חברות מתמחות אשר התחום שלהם הוא בניית סרט תדמית לעסק, יושבים איתם יחד ומתכננים מה בדיוק רוצים להגיד. מה אמור העסק לשווק? איזה מסר הוא רוצה להעביר? מה יהיה התדמית שלו? ואיך יבצעו אותו בצורה מקצועית?
הכנה טובה בידי אנשים מעולים יבטיחו סרט תדמית טוב, שיזניק את העסק לגבהים!