צילום סרטון תדמית

סרט תדמית לעסק – מה צריך לדעת?

סרט תדמית לעסק – אם אתה לא שם, אתה לא קיים!

הפקת סרט תדמית לעסק הוא אחד הגורמים החשובים ביותר למיתוגו. במקרים רבים, כאשר לקוח פוטנציאלי מתלבט בין שני עסקים, הסרט הוא זה שגורם לו להגיע להחלטה הסופית. סרטי תדמית חייבים להיות מופקים בצורה מקצועית, בין אם הם מיועדים ליוטיוב, הפייסבוק אתר האינטרנט או הטלוויזיה. הם צריכים להיות ממותגים, עם מסר חד וברור ומצולמים בצורה איכותית. אחרת הם עלולים ליצור את הרושם הלא נכון על הלקוח הפוטנציאלי.

למה עסקים צריכים סרט תדמית

בעידן הניו מדיה לרשתות החברתיות כמו גם ליוטיוב של כח גדול בהפצת מסרים באופן ויראלי. סרט שהופק בצורה שנונה, מצחיקה ומקורית יכול להיות משותף ע"י מיליוני אנשים ברחבי העולם ובכך ליצור באז גדול ופרסום אדיר. סרט תדמית לעסקים מאפשר לבעל העסק ולעובדים לפנות ללקוחות פוטנציאליים ובכך לגרום להם להרגיש קרובים יותר. לא לכל המשתמשים יש כח לקרוא את דפי המידע והאודות לגבי העסק. במקרים רבים סרט תדמית לעסק המופיע בדף הבית של האתר, משמש כתחליף לגולש וגורם לו להישאר באתר ולהתעניין בשירות המוצע בו.

מה צריך לומר בסרט תדמית

סרטי תדמית צריכים להיות קצרים וקולעים. פרק הזמן האידאלי צריך להיות בין דקה וחצי לשלוש דקות. המסר צריך להיות חד וברור, כלומר יש לכלול בו את האג'נדה של העסק שלכם, לדבר ישירות אל קהל היעד במקום לירות לכל הכיוונים וליצור הזדהרות מצד הלקוח. על הלקוח להבין מדוע לבחור דווקא בכם מאשר באחד המתחרים. לכן יש לשים דגש על מה שמיוחד בעסק שלכם לעומת אחרים בזמן הפקת סרטי תדמית. חשוב להימנע מקלישאות ואמירות כלכליות מידי שלא מובילות לשום דבר.

טיפים לצילום סרט תדמית מוצלח

הפקת סרט תדמית לעסק הכולל נאום בו הדובר מסתכל ישרות למצלמה יכולה ליצור הרגשה לא נוחה לצופה כאשר הדובר לא מספיק רהוט או משדר את המסר בצורה לא נכונה. השתדלו לגוון  למשל ע"י קטעי קריינות.  אפשר לעשות סרט בפורמט ראיון, כלומר בפורמט עיתונאי. המראיין צריך להיות מאחורי המצלמה כך שהדובר פונה אליו. שלבו צילומי שטח, תגובות של לקוחות מרוצים ואפילו קטעי צילום אותנטיים מיום טיפוסי במשרד. צאו עם המצלמה אל מחוץ לכותלי העסק שלכם. שלבו מוזיקה שקשורה לנושא. חשוב מאוד להקפיד להשתמש במצלמה איכותית ורצוי ב HD. באותה מידה חשוב להשקיע בעריכה מקצועית.

עלות צילום סרט תדמית לעסקים

מחירי סרט תדמית לעסק יכולים להיות שונים בין חברה לחברה. טווח המחירים המקובל לסרט איכותי הוא פחות או יותר בין 700 ₪  ועד ל 2000₪  כולל עריכה. כמובן שיש לקחת בחשבון גורמים אחרים כמו  מספר אתרי הצילום למשל, מספר ימי העבודה ועוד. ישנם סרטים שצילומי השטח שלהם יתרחשו באזורים שונים ברחבי הארץ והעבודה איסוף חומר הגלם עלולה להיות כרוכה בשעות צילום מרובות שמתוכם צריך להגיע לשלוש דקות הרצויות.

הפקת סרטי תדמית מרובים

רצוי שלכל עסק יהיה יותר מסרט אחד, כי אם תשלבו את אותו הסרט פעמים רבות בתוך האתר או דפי הנחיתה, הגולשים ישתעממו מהר מאוד ולא יצפו בו. כדאי שבכל סרט יהיה דובר אחר שייצג את החברה: פעם המנכ"ל, פעם הסמנכ"ל ובפעמים אחרות עובדים בחירים או אפילו לקוחות מרוצים. תמיד עדיף להפיק מספר סרטים כדי להציג את העסק מאשר סרט אחד ארוך ומייגע.

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *