הקמה של עסק חדש תלויה בהמון תהליכים עסקיים מוצלחים ונכונים, כאשר גם לפן השיווקי יש משמעות וחשיבות בלתי נפרדת מהצלחתו של העסק החדש שמקימים. באמצעות תהליכי שיווק נכונים ואפקטיביים כל עסק יכול להגיע לקהל לקוחות גדול ומגוון, והכי חשוב רלוונטי! בעבר כדי לעשות זאת היה צורך לפרסם מודעות פרסומיות על העסק באמצעי התקשורת השונים כמו מודעות בעיתונים ומקומונים, השמעת פרסומות ברדיו, תליית שלטי פרסום, חלוקת עלונים ועוד.
בעידן הדיגיטלי המתפתח של היום, כל דרכי השיווק הללו נחשבים למיושנים ופחות יעילים, כיוון שתהליכי השיווק הפכו להיות דיגיטליים ונגישים לכל אחד בכל מקום ובכל זמן. לכן הפקה של סרטי תדמית לעסקים יכולה למנף את ההצלחה השיווקית של כל עסק, ולחשוף את המותג לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים.
מהם סרטי תדמית?
כיוון שכמעט הכל הפך להיות דיגיטלי ונגיש באמצעות מכשירים דיגיטליים בהם אנשים עושים שימוש יומיומי, הרי זה מתבקש להפיק פרסום דיגיטלי איכותי ויעיל שיוצג לקהל משתמשים גדול ומגוון. צריכת תכנים דיגיטליים מתבצעת דרך ערוצים שונים, כאשר העדיפות הגבוהה ביותר של משתמשים רבים היא לצרוך תוכן וידאו אקטיבי לעומת תוכן טקסט או תמונה סטטית.
מהצורך הזה נולדו סרטי תדמית, שהם סרטונים קצרים וייעודיים עבור צרכי שיווק ופרסום של עסקים שונים. באמצעות סרטי התדמית כל עסק יכול להציג לקהל הלקוחות את המוצר שלו, הייחודיות שלו ולמתג עצמו כעסק מקצועי ואיכותי שימשוך אחריו לקוחות מתאימים.
לאילו עסקים סרטי תדמית מומלצים?
כיוון שהמהות של סרטי תדמית אנימציה או רגילים היא להציג את הרעיון והסיפור האישי של כל עסק, ניתן לומר כי סרטונים כאלו יוכלו להתאים לסוגים רבים של עסקים – החל מעסקים קטנים המתמחים בתחום הקולינריה, ועד עסקים וארגונים גדולים המוכרים את שירותיהם העסקיים.