אמזון הינו אחד מאתרי הסחר הגדולים והפופולריים ביותר בעולם, באמצעותו ניתן לרכוש ואף לפרסם מוצרים שונים. כיום ישנם אנשים רבים שמצאו את הפלטפורמה הזו כמניבה עבור פרסום של מוצרים למכירה, ולכן הם נעזרים בה באופן שוטף כדי לפרסם מוצרים ולגרוף רווחים כתוצאה מהמכירה. כיוון שאמזון מאפשרת לכולם להיעזר באתר שלה לצורך שיווק מוצרים, קיימת תחרות רבה בין המפרסמים השונים המעוניינים שהגולשים ירכשו מהם את המוצר ולא מהמתחרים שלהם.
לשם כך עליהם לנקוט בכמה תהליכי שיווק יעילים שיסייעו להם לפרסם בצורה טובה יותר את המוצרים, כאשר עניין ההצגה של המוצר מהווה את הפרמטר המרכזי והחשוב ביותר להצלחה בתהליכי השיווק המבוצעים. אם כך אז איך ניתן ומומלץ להציג מוצר באמזון שיניב רווחים? נרחיב על כמה טיפים שכדאי לאמץ שיסבירו גם למה כדאי להיעזר בשירותיו של צלם מוצרים מקצועי.
תיאור מפורט ושקוף של המוצר
חשוב להיות ברורים ואמינים מול קהל הצרכנים שנעזר באתר כדי למצוא מוצרים שונים. לכן יש להוסיף לכל מוצר שמפורסם תוכן ומידע כמה שיותר מפורט אודותיו, כאשר גם חסרונות או דגשים שונים בנוגע למוצר יש לציין כמו "אינו עמיד לשמש", "עשוי להחליף צבעים לאחר כביסה" וכו'.
הוספת תמונה ראשית המציגה את המוצר
הפרסום של כל מוצר באמזון מציג לגולשים תמונה אחת של המוצר, שהיא התמונה הראשית של אותו מוצר המובילה את הגולשים לעמוד מוצר עצמו המכיל פירוט, תמונות נוספות וכן נתונים כלליים על המוצר. כדי להצליח ולמשוך כמה שיותר גולשים להגיע אל עמוד המוצר, יש להוסיף תמונה ראשית איכותית ויפה שתגרום להם להתעניין במוצר ואף לרכוש אותו.
קראו על צילום מוצר לאמזון באתר של חן ברקוביץ'.
שילוב של תמונות אווירה הממחישות את איכות המוצר
מומלץ להוסיף תמונות אווירה שיעניקו לגולשים מידע ויזואלי נוסף על איכות וטיב המוצר, וכך ישכנעו אותם גם לבצע את הרכישה.